Херсонський активіст Валерій Гурковський лобіює незаконні пасажиро-перевезення та продавлює на конкурсному комітеті видачу дозволів – маршрутів потрібним йому фірмам. Про що повідомляє видання МОСТ.
Розроблений цілий план, як усунути «неугодних» перевізників-претендентів на найбільш популярні маршрути. Наприклад, прямо під час засідання конкурсного комітету буде оголошено компромат, який повинні підхопити «ручні» члени комітету і прибрати тих перевізників, які не змогли домовитися з обласною владою. А виграють його, відповідно, потрібні люди.
В конкурсний комітет, який сформований 3 березня 2020 року екс-губернатором Юрієм Гусєвим, входять люди, наближені до потужних в області перевізникам – власник ТОВ «Іксора» М.Джиганский, керівник і співзасновник ТОВ «Херсонське АТП-16527» Ю.Монастирєв. Сам комітет створювався під тиском громадськості.
Активними лобістами тоді виступали керівник «Всеукраїнської асоціації автомобільних перевізників» Володимир Стеценко, глава Херсонської облорганізації профспілки працівників автотранспорту та активний захисник «ІКСОРА» Валерій Михайлов, голова міського осередку ГО «Народний контроль» Валерій Гурковський.
Представники “ІКСОРА” – Монастирьов і заступник Стеценко Корж – висувалися на місцеві вибори від партії “Народний контроль”.
Це так звана «кишенькова» громадськість ОДА. Валерій Гурковський, наприклад, в червні 2020 року виступав в якості переговірника з перевізниками, які нелегально їздили до Чорного і Азовського моря з залізничного вокзалу. Тоді він гарантував відсутність проблем з боку ОДА та контролюючих органів замість «відкату» в розмірі 10 гривень з пасажира.
Ця ж команда зараз намагається завести «ІКСОРА» на найвигідніші маршрути, прибравши зі шляху інших перевізників. ГО «Народний контроль» вже у всю відправляє запити на ГФС, Управління транспорту Херсонської міської ради, збираючи порушення конкурентів «ІКСОРА». Причому запити ці стосуються виключно ФОП «Присяжний» і ФОМ «Демчук О.А.», які і є цими самими конкурентами.
З тими перевізниками, які не входять до сфери впливу конкурсного комітету, зводять рахунки не раз. Таке вже відбувалося в серпні 2020 року. І тоді виявилося, що у «потрібних» претендентів не виявилося належної кількості автобусів, і конкурс просто скасували.
Тепер монополісти знову намагаються боротися нечистими методами. І замість того, щоб вести чесну боротьбу, намагаються розпалити в області транспортні війни.