Губернатор Херсонщини Сергій Козир чекає хабар, за те, щоб віддати маршрут конкретному перевізнику.
Про це повідомив Костянтин Риженко у телеграм-каналі.
У Херсоні нещодавно відбувся конкурс на пасажироперевезення в Херсонській області, в якому взяли участь:
-ТОВ “Херсонське АТП 16527”
-ФОП Присяжний
-ТОВ “Іксора”
-ФОП Демчук
-ФОП Шмигановский
Член конкурсного комітету Валерій Гурковський намагається протягнути тих перевізників, з якими він пов’язаний – воїх однопартійців (співробітники фірм ТОВ Іксора і ТОВ Херсонське АТП 16527 балотувалися від його політичної сили “Народний Контроль”).Гурковський постійно намагається вставити палиці в колеса тим членам конкурсу, які заважають його “партійним друзям”.
Так, наприклад, щодо ФОП Присяжний, Народний контроль розсилав інформаційні запити та скарги з метою не допустити його на конкурс і зняти бали.
За логікою речей – це конфлікт інтересів або корупція, але через те, що конкурсний комітет – це типу громадської ради при губернаторі в питанні перевезень, на них не поширюється дія закону про запобігання корупції та Гурковський уникає відповідальності.
Склад конкурсного комітету формує губернатор, але по всій видимості він в частці, оскільки жодним чином не реагує на те, що переможців конкурсу визначає заангажована людина, який пов’язаний з учасниками конкурсу.
Після публікації цього матеріалу, пройшов конкурс і з’ясувалася схожа історія, але вже з іншим перевізником. Сам конкурс мав ряд цікавих нюансів.
Крім вищезгаданих товаришів з ІКСОРА і АТП, в змові підтасування результатів конкурсу виявився ФОП Шмигановский.
Він подав 1 автобус відразу на 4 лоти, оскільки у нього єдиний автобус відповідає нормам ЄВРО-3, а це обов’язкова умова для участі в конкурсі, хоча за правилами не можна подавати один автобус на кілька маршрутів.
Мало того, за запитом одного з перевізників на завод виробник цього автобуса, виявилося, що він відповідає екологічному стандарту ЄВРО 2, але цього на конкурсі чомусь ніхто не помітив.
Крім цього у самого Шмигановского є ряд порушень, наприклад, одна база зареєстрована в Лазурному за адресою, якої не існує. Друга база в Скадовську, за адресою житлового будинку. За правилами, база повинна мати огороджену, які охороняються поза житловою зоною населеного пункту. Але і цих порушень конкурсний комітет чомусь не помітив.
У той же час, за два дні до конкурсу на перевізника Демчука направила скаргу якась громадська організація Пожежна асоціація “в Укртрансбезпеці. І вже через пару годин інспектора з поліцією на особистій машині приїхали на перевірку, при чому не в Херсон, а в область, куди тільки їхати кілька годин.
Мало того, що перевірки за пару днів до конкурсу заборонені, так ще й не було ніякого наказу і розпорядження з цього приводу, просто інспектора Укртрансбезпеки спільно з поліцією вирішили на свій розсуд покататися і поцікавитися станом справ.
Трохи пізніше ФОП Демчук розшукав скаржника з громадської організації, який сказав, що Гурковський попросив його написати цю скаргу і навіть люб’язно надав номер телефону, на випадок якщо будуть потрібні послуги подібного характеру.
Станом на сьогодні деякі маршрути заморожені та чекають рішення у суперечках перевізників.
Нажаль, дивлячись на мовчазне сприяння губернатора Сергія Козиря, який своєю бездіяльністю прикриває свавілля конкурсного комітету нескладно здогадатися, як вирішиться ситуація.