Губернатор Херсонщини Сергій Козир чекає хабар від перевізників » Новости Херсона


Губернатор Херсонщини Сергій Козир чекає хабар, за те, щоб віддати маршрут конкретному перевізнику.
Про це повідомив Костянтин Риженко у телеграм-каналі.

У Херсоні нещодавно відбувся конкурс на пасажироперевезення в Херсонській області, в якому взяли участь:
-ТОВ “Херсонське АТП 16527”
-ФОП Присяжний
-ТОВ “Іксора”
-ФОП Демчук
-ФОП Шмигановский

Член конкурсного комітету Валерій Гурковський намагається протягнути тих перевізників, з якими він пов’язаний – воїх однопартійців (співробітники фірм ТОВ Іксора і ТОВ Херсонське АТП 16527 балотувалися від його політичної сили “Народний Контроль”).Гурковський постійно намагається вставити палиці в колеса тим членам конкурсу, які заважають його “партійним друзям”.
Так, наприклад, щодо ФОП Присяжний, Народний контроль розсилав інформаційні запити та скарги з метою не допустити його на конкурс і зняти бали.

За логікою речей – це конфлікт інтересів або корупція, але через те, що конкурсний комітет – це типу громадської ради при губернаторі в питанні перевезень, на них не поширюється дія закону про запобігання корупції та Гурковський уникає відповідальності.

Склад конкурсного комітету формує губернатор, але по всій видимості він в частці, оскільки жодним чином не реагує на те, що переможців конкурсу визначає заангажована людина, який пов’язаний з учасниками конкурсу.

Після публікації цього матеріалу, пройшов конкурс і з’ясувалася схожа історія, але вже з іншим перевізником. Сам конкурс мав ряд цікавих нюансів.

Крім вищезгаданих товаришів з ІКСОРА і АТП, в змові підтасування результатів конкурсу виявився ФОП Шмигановский.

Він подав 1 автобус відразу на 4 лоти, оскільки у нього єдиний автобус відповідає нормам ЄВРО-3, а це обов’язкова умова для участі в конкурсі, хоча за правилами не можна подавати один автобус на кілька маршрутів.

Мало того, за запитом одного з перевізників на завод виробник цього автобуса, виявилося, що він відповідає екологічному стандарту ЄВРО 2, але цього на конкурсі чомусь ніхто не помітив.

Крім цього у самого Шмигановского є ряд порушень, наприклад, одна база зареєстрована в Лазурному за адресою, якої не існує. Друга база в Скадовську, за адресою житлового будинку. За правилами, база повинна мати огороджену, які охороняються поза житловою зоною населеного пункту. Але і цих порушень конкурсний комітет чомусь не помітив.

У той же час, за два дні до конкурсу на перевізника Демчука направила скаргу якась громадська організація Пожежна асоціація “в Укртрансбезпеці. І вже через пару годин інспектора з поліцією на особистій машині приїхали на перевірку, при чому не в Херсон, а в область, куди тільки їхати кілька годин.

Мало того, що перевірки за пару днів до конкурсу заборонені, так ще й не було ніякого наказу і розпорядження з цього приводу, просто інспектора Укртрансбезпеки спільно з поліцією вирішили на свій розсуд покататися і поцікавитися станом справ.

Трохи пізніше ФОП Демчук розшукав скаржника з громадської організації, який сказав, що Гурковський попросив його написати цю скаргу і навіть люб’язно надав номер телефону, на випадок якщо будуть потрібні послуги подібного характеру.

Станом на сьогодні деякі маршрути заморожені та чекають рішення у суперечках перевізників.

Нажаль, дивлячись на мовчазне сприяння губернатора Сергія Козиря, який своєю бездіяльністю прикриває свавілля конкурсного комітету нескладно здогадатися, як вирішиться ситуація.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *